Известие

Collapse
No announcement yet.

Не включва скоростите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не включва скоростите

    Както си чаках на светофар и колата леко започна да трепери, все едно ще угасне мотора.

    Гледам оборотомера, напълно стабилни обороти.
    Светва зелено, ама не включва, нито първа, нито втора. Гася, включвам на първа и въртя. Мъчи се да потегли на стартер, пали и започва да трепери много повече отколкото когато не е на скорост.

    Тръгнах, ама превключване на втора е невъзможно.

    Добре че бях близо до вкъщи, ама едва паркирах назад, задна включва с ръмжене.Знам, че нещо е станало на съединителя, ама и хабер си нямам какво.

    Някой с идеи и предположения какво може да е ?

    Благодаря на всички !
    145 1.6 TS 1998 г.

  • #2
    Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
    Както си чаках на светофар и колата леко започна да трепери, все едно ще угасне мотора.

    Гледам оборотомера, напълно стабилни обороти.
    Светва зелено, ама не включва, нито първа, нито втора. Гася, включвам на първа и въртя. Мъчи се да потегли на стартер, пали и започва да трепери много повече отколкото когато не е на скорост.

    Тръгнах, ама превключване на втора е невъзможно.

    Добре че бях близо до вкъщи, ама едва паркирах назад, задна включва с ръмжене.Знам, че нещо е станало на съединителя, ама и хабер си нямам какво.

    Някой с идеи и предположения какво може да е ?

    Благодаря на всички !
    Помпи, не отделя и за това не включва
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
      Както си чаках на светофар и колата леко започна да трепери, все едно ще угасне мотора.

      Гледам оборотомера, напълно стабилни обороти.
      Светва зелено, ама не включва, нито първа, нито втора. Гася, включвам на първа и въртя. Мъчи се да потегли на стартер, пали и започва да трепери много повече отколкото когато не е на скорост.

      Тръгнах, ама превключване на втора е невъзможно.

      Добре че бях близо до вкъщи, ама едва паркирах назад, задна включва с ръмжене.Знам, че нещо е станало на съединителя, ама и хабер си нямам какво.

      Някой с идеи и предположения какво може да е ?

      Благодаря на всички !
      И при мен се появи същото с вибрациите но скоростите си включват само,че като натисна педала и нещо трака,след няколко дни свалям скоростите 'ако издържи до тогава'... та и на теб няма да ти се размине
      Alfa 155 1.9TD '97 EX
      Alfa 166 2.4 JTD EX
      Alfa 156 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Помпи, не отделя и за това не включва
        Колата е паркирана на наклон, като натисна съединителя и тръгва, значи може би отделя, но претриса, както когато е със запален мотор.
        145 1.6 TS 1998 г.

        Comment


        • #5
          при мен счупи пружината в помпата на педала, не отделяше напълно и първа и втора нямаха включване, включвах трета, четвърта и чак тогава първа, претрисането не знам, може да се е повредило нещо вътре в механизма на съединителя и пак да не отделя напълно, това е неприятно и скъпо за съжаление
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            при мен счупи пружината в помпата на педала, не отделяше напълно и първа и втора нямаха включване, включвах трета, четвърта и чак тогава първа, претрисането не знам, може да се е повредило нещо вътре в механизма на съединителя и пак да не отделя напълно, това е неприятно и скъпо за съжаление
            Колко, ориентировъчно ?
            145 1.6 TS 1998 г.

            Comment


            • #7
              на 166 ми струваше смяна на съединител над 500 лв, за твоята не знам.
              някъде из форума бях чел и за местещи се колянови валове, не знам дали може да е от това, не съм се сблъсквал.
              Хъркането на задна е един от признаците за непълно отделяне на съединителя.
              Вероятно ще трябва да посетиш сервиз.
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:51.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                на 166 ми струваше смяна на съединител над 500 лв, за твоята не знам.
                някъде из форума бях чел и за местещи се колянови валове, не знам дали може да е от това, не съм се сблъсквал.
                Хъркането на задна е един от признаците за непълно отделяне на съединителя.
                Вероятно ще трябва да посетиш сервиз.
                Абе то да посетя, ама колата не може да се кара, особено на по-дълго разстояние.
                145 1.6 TS 1998 г.

                Comment


                • #9
                  Несъзнателно съм ви подвел, колата на наклона не тръгва при натискане на педала, значи не отделя.

                  Колкото и да не ми се иска, май ще се разделяме с колицата, а ми служи вярно над 9 г .
                  145 1.6 TS 1998 г.

                  Comment


                  • #10
                    Ако е помпа на педала ремонта е евтин.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Ако е помпа на педала ремонта е евтин.
                      Как да разбера ?

                      Всъщност колко помпи са, една горна и една долна или не ?
                      145 1.6 TS 1998 г.

                      Comment


                      • #12
                        Не знам дали си с лагер помпа. Виж тази на педала дали тече, виж има ли загуба на спирачна течност в казанчето.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
                          Как да разбера ?

                          Всъщност колко помпи са, една горна и една долна или не ?
                          Едното е помпа (това на педала) а долното е правилно да се нарича работен цилиндър.
                          Ако не се касае за счупена пружина в помпата, другата вероятна причина е да има теч, респективно загуба на течност. Тъй че провери дали течността намалява и ако да, установи къде е течът. Ако течността не намалява и няма теч, то твърде е вероятно да се касае за счупена пружина в помпата на педала.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Пак да кажа, като вкл на първа и запаля мотора, колата започва да тресе и се мъчи да тръгне, ама не тръгва.

                            Тръгва чак като започна да отпускам педала.

                            Това ме кара да си мисля, че в помпата и работния цилиндър няма повреда, като това е мое мнение, каква е истината , поне аз не знам за сега .
                            Last edited by bemy; d.m.y г., 22:01.
                            145 1.6 TS 1998 г.

                            Comment


                            • #15
                              Ако някой я иска в това състояние, да пише лс .
                              145 1.6 TS 1998 г.

                              Comment

                              Working...
                              X